Servicii de consultanta in marketing. Interactiune. Relatia cu clientul. Oferta. Pret. Contract. Anexe la contract. Negociere.
Cand oferi servicii, de foarte multe ori pretul se stabileste pornind de la criterii uneori subiective. Cine e clientul? Ce ii spunem? Ce nu ii spunem? Ce e in spatele fiecarei afirmatii pe care o facem? Anticipam reactiile, ne stabilim obiectivul de pret, plusam 20% sa avem de unde negocia si incepem sa ne jucam. Ce-ar fi daca am putea citi gandurile si am intelege tot ce e in spatele ofertelor frumos cosmetizate, a cuvintelor diplomatice, a gesturilor elegante si a privirilor aparent deschise? Va amintiti "What Women Want"?
Dar filmul e film si parca ne duce departe de realitate. Ca nu stiu daca vrem sa auzim intr-adevar chiar tot. Si mai ales sa observam o normalitate pe care nu putem sa o acceptam atunci cand e atat de vizibila. Oricum, ce-ar fi daca? Adevarul despre...
E un pic socant? :p Hmm... Oare chiar vrem o lume business (si nu numai!) transparenta sau doar ne e jena sa recunoastem ca nu suntem capabili sa admitem anumite adevaruri?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu