miercuri, 5 noiembrie 2008

Amintiri tibetane (1)

Mi-am dorit intotdeauna sa ajung in Tibet. M-a fascinat mereu. Am ajuns, in schimb, ca urmare a unor probleme personale (despre care prefer sa nu povestesc acum), printre refugiatii tibetani (majoritatea calugari budisti) din sud-estul Indiei, la Sera Jey Monastery.


E un subiect care imi place. Am avut ocazia sa interactionez cu tibetanii, mi-am facut prieteni si vorbesc cu incantare despre "bucata de lume aparte" in care am trait aproximativ o luna si jumatate. Si mi-am propus sa-mi amintesc cu placere despre viata printre ei, impartasind lucruri si ganduri care m-au marcat. E doar primul post pe blog de acest gen, dar vor urma altele, in care o sa povestesc multe dintre trairile de acolo.

In spatele meu e templul Sera Mey (acolo am avut o poza cu mine ;)), care este chiar langa Sera Jey, fiind un centru universitar tibetan budist unde studiaza sau isi desfasoara activitatea intre 5000 si 6000 de calugari tibetani. Adica foarte multi, nu?

Sper sa gasiti incursiunea asta interesanta si sa va faca sa vreti sa traiti o experienta printre tibetani. Merita, sunt convins ca nu veti regreta. (to be continued :p)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu