luni, 3 noiembrie 2008

Moment vizibil de creatzie in advertising

Nici nu stiu cum sa nu ma gandesc la canalele astea super cunoscute, super la fel, super "de ma scot din sarite", super pline de aceleasi kestii de care ne plictisim in fiecare zi.

Vreau sa vad si in tara lui Parlamentar Voda jucariile care ii ung la suflet si la ochi pe iubitzii nostri co-mapamondieni (daca nu-i cuvantul pe wikipedia, puneti-l voi ;)) de prin alte zone.



Vad singur sau vorbesc cu clientii din business, cu prietenii de prin tara care "musca" in fiecare zi din advertising sau chiar IMC (Integrated Marketing Communication, vorba cantecului). Si ce-mi zic? Pai, problemele sunt legate de obtinerea acordurilor din partea consiliilor locale sau lipsa curajului clientului agentiei de advertising. Cum sa avem noi tupeul sa vopsim altfel zebrele (care NU se vad), cum sa indraznim sa pictam un pic altfel autobuzul 33, cum sa facem plase "integrate in trup", cum sa dam impresia ca am rupt o bucata din poliplanul de pe DN-ul de la iesirea din oras? Totul intr-o cautare disperata a creativitatii. Adica scanteia aia care ma lasa sa ma joc cu "A"-ul din AIDA (Atentie, Interes, Dorinta, Actiune), fixandu-ma la tine in creier (o sa revin la calote, calos si modul in care functioneaza :p) prin ceva diferit.

Neeh, stati linistiti. Incercam, ca avem timp pana trece criza... Incompetentza POATE salveaza Romania de criza.

Un comentariu: