marți, 23 februarie 2010

Simpla coincidenta?

Scriam cu ceva timp in urma, suparat de mama focului, despre intamplarea cu inrolarea cardului in 3D Secure. Povestea cu Romcard si UniCredit...

Well, well, sa va dau o veste pe care am aflat-o si eu cu stupoare. Nu a fost intamplare sau cel putin acum asa cred. Asa se "intampla", cred ca e procedura standard, pe cuvant daca nu.

Vine si explicatia: partenerul meu din EBIG incearca azi sa-si inroleze cardul lui pe firma in sistem. Aceleasi probleme, doar ca nu are chef sa se enerveze. Bravo lui! Incercare esuata pentru ca a modificat ceva intr-un camp fara a da Submit. Si i-au expirat cele trei incercari. Repet: modificari fara sa trimita nimic. Suna la call-center sa vada care-i problema. Si ce credeti? Stiti! Eram langa el, stia ce mi s-a intamplat!

Da, UniCredit i-au trimis CNP-ul gresit. De fapt, CNP-ul era bun, doar putin modificat... Adica avea in plus 7 zerouri... Hahaha, halal securizare, ma faceti sa rad cu lacrimi. Si competenta! Oh, da. Inteleg ca se intampla o data cu un nebun care face scandal, dar ma gandesc ca incerc sa rezolv problema. Ma intreb cati clienti UniCredit au problema asta.

De fapt, nu cred ca o au foarte multi. Probabil ca UniCredit ramane cu speranta ca nu vor fi multi clienti interesati sa-si inroleze cardurile in 3D Secure si, deci, nu vor afla probabil niciodata ca CNP din CI-ul lor nu e cel corect... Macar sa le schimbe CNP-ul, dom'le, ce naiba! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu