joi, 4 februarie 2010

Despre tine si despre mine ;)

Hihihi, ce fain ca exista zile de nastere si sarbatorirea lor. Ce fain ca oamenii isi amintesc ce inseamna sa fii copil. Si e si mai fain cand cei mai multi pot demonstra ca inca sunt. Hihihi, asta-mi place cel mai mult: sa ma-mbrac in hainele copilariei, sa-mi iau pensulele sau creioenele si sa mazgalesc foile albe cu idei. Ideile mele, pline de inocenta, pozitivism si zambet plin. Ca luna plina...

Ia uitati-va si prostiti-va si voi, asa, just 4 fun sau sa ajungeti la luna plina... cu privirea si tzertifikatul de proprietar, daca vreti. ;)


Se ia carioca, se incarca modulele "Creativitate cat incape" si "Chef sa ma prostesc", apoi da-i si da-i, ca poate-poate castig... Sau zambesc sau imi place sau ma uit la copiii ca mine din juriu sau chicotesc la perlele lor si ma gandesc ce nebunii as mai fi spus si eu daca m-ar fi intrebat. Sau daca nu m-ar fi intrebat. :D Ca doar nu pot sa ma abtin tocmai acum! Maaaaamiiiiiii!!! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu