miercuri, 10 februarie 2010

Ma trezesc tendintele la realitate?

Daca ne uitam la ultimele 5 tendinte lansate de Gartner pentru tot ceea ce inseamna social software, o sa fac asa:

1. Ma grabesc sa scriu ultimele 752.954.741 de email-uri, ca probabil din 2014 imi schimb adresa de email in respondersnumaifolosescemail@gatacuemailul.com si mai imi fac niste conturi pe cateva retele sociale care vor supravietui.

2. Vorbesc cu colegii mei de la EBIG si schimbam numele firmei in Twitter EBIG, dar asta in cel mai bun caz, ca sa fim trendy, nu?

3. Ma uit cu atentie la toate nebuniile de initiative sociale ce au la baza solutii IT care probabil ca vor disparea in proportie de 70%, prioritizez si ma focalizez pe cele care ma intereseaza cu adevarat.

4. Urmaresc tendintele legate de terminalele mobile, ma gandesc poate sa-l schimb pe al meu si sa vad ce aplicatii se potrivesc ultimelor smartphone-uri cu focalizarea pe experienta utilizatorilor.

5. Ma grabesc ca, pana in 2015, sa avem obiective mai clare si sa masuram efectele mai precis pe activitatea din retelele sociale si de business, sa crestem performanta business-ului.

Asta inseamna ca o sa am din ce in ce mai mult in vizor: marketingul pentru terminale mobile din ce in ce mai destepte (cu noi experiente multimedia), focalizarea pe retelele sociale si de business relevante pentru mine si masurarea rezultatelor obtinute prin activitatea in aceste retele. Si incerc sa pierd mai putin timp cu email-urile, care imi consuma tone-tone de timp. ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu