miercuri, 2 septembrie 2009

Creative--efectul "walk in fridge" si "walkin' fridge"

La inceput a fost oul, apoi gaina. Ca sa nu fac alte comparatii mai deplasate...

Probabil ca stiti reclama Heineken care a aparut si in Romania, dupa ce a fost creata de agentia TBWANEBOKO si Heineken Olanda, sub regia lui Bart Timmer. Normal ca doreste sa exprime o experienta memorabila, normal ca Heineken vrea ca, la sfarsitul reclamei, "consumatorul sa gandeasca".

Apoi a venit urmarea, intr-un stil de umor englezesc pe alocuri, dar intr-un spirit la fel de neobisnuit si folosindu-se de jocul de cuvinte, bazat pe pronuntia inselatoare: walk in fridge si walkin' fridge.

Ca raspuns, Bavaria intervine si "lamureste" care e treaba cu frigideru' plin cu bere si mai ales care e berea ce conteaza sau care face diferenta.

Mai departe, Cavaliers vine cu starea de "disperare" preluata de la Heineken si o arunca peste fanii pantofilor sport. Uitati ce-a iesit:

Efect viral online si nu numai cat incape, conceptul creativ si executiile (original si spoofs) si-au facut treaba cu varf si indesat. Iar acum inca un spot Heineken dragut, cu alt concept creativ.

2 comentarii:

  1. walk in fridge vs walkin fridge este absolu geniala , foarte tare blogul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie-mi place mult de tot si ma distreaza si spoof-urile. Exista potential la blog, dar timpul ne omoara :D (pardon, managementul timpului!).

    RăspundețiȘtergere