La inceput a fost oul, apoi gaina. Ca sa nu fac alte comparatii mai deplasate...
Probabil ca stiti reclama Heineken care a aparut si in Romania, dupa ce a fost creata de agentia TBWANEBOKO si Heineken Olanda, sub regia lui Bart Timmer. Normal ca doreste sa exprime o experienta memorabila, normal ca Heineken vrea ca, la sfarsitul reclamei, "consumatorul sa gandeasca".
Apoi a venit urmarea, intr-un stil de umor englezesc pe alocuri, dar intr-un spirit la fel de neobisnuit si folosindu-se de jocul de cuvinte, bazat pe pronuntia inselatoare: walk in fridge si walkin' fridge.
Ca raspuns, Bavaria intervine si "lamureste" care e treaba cu frigideru' plin cu bere si mai ales care e berea ce conteaza sau care face diferenta.
Mai departe, Cavaliers vine cu starea de "disperare" preluata de la Heineken si o arunca peste fanii pantofilor sport. Uitati ce-a iesit:
Efect viral online si nu numai cat incape, conceptul creativ si executiile (original si spoofs) si-au facut treaba cu varf si indesat. Iar acum inca un spot Heineken dragut, cu alt concept creativ.
walk in fridge vs walkin fridge este absolu geniala , foarte tare blogul...
RăspundețiȘtergereSi mie-mi place mult de tot si ma distreaza si spoof-urile. Exista potential la blog, dar timpul ne omoara :D (pardon, managementul timpului!).
RăspundețiȘtergere