sâmbătă, 8 august 2009

Creative--omul facut din "randuri"


Australian Post. Mi-a placut ideea si, cum imi plac enorm de mult cartile, n-avea cum sa nu ma incante print-ul asta. Emotional pana in maduva oaselor: de la concept si idee pana la executie. Parca e o telenovela din aia care ii face pe "privitorii lui Piersic" sa le dea lacrimile. Nu-mi plac telenovelele, dar na, cred ca asta e ceva diferit. Caldura si umanitatea, peste simplitatea pe care o emana, ma fac sa revin si sa retin ca pot sa fac asta prin ei. Nu-mi place cum au scris mesajul, dar pot sa inteleg ca in prim plan era imaginea, care trebuie asociata cu brandul (intr-un rosu contrastant cu textul parca anost). Doar nu vreau sa uit ce se promoveaza, nu?

Asociez, de asemenea, in sigla "mingea" alba care e in jurul P-ului rosu de la "Post", parca e tocmai tipul care o imbratiseaza pe individa care trimite epistola. Scrisul e si cam urat, dar organizat--inca o data apropierea de common people, asa ca hai sa folosim si noi serviciile lor, nu mai conteaza ca suntem in Romania, ca email-ul primeaza sau ca Posta Romana a avut si ea campanii emotionale cu amintiri din trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu