miercuri, 2 februarie 2011

Aseara am fost la muzeu, na!

Mi-am luat bilet gratis de pe net si am zabovit un pic, parca incarcat cu un dor de duca, peste pozele care imi aduc aminte de drumuri calcate cu piciorul sau cu gandul...



Ce face Google cu pasul asta? Pai, sa vedem:
1. E inovator. Foloseste tehnologii gen Google Street View si te lasa sa faci pasi printre lucrarile expuse.
2. E parolist. Se tine de cuvant cand spune ca vrea sa faca informatia disponibila pentru cat mai multi oameni. Gratis.
3. E social. Stie ca oamenilor le place sa mearga la muzeu. Si se foloseste de potentialul viral. Nu ti-ar placea sa vezi de-acasa Metropolitan Art Museum din New York?



4. E smart. E constient ca nu au cum sa ajunga toti, asa ca a decis sa le dea o farama online. Pentru ca atat muzeele, prestatorii de servicii conexe (agentii de turism, transportatori, agentii de entertainment, producatori de materiale ect.), target-urile direct vizate au aici o piata cel putin latenta, la fel, cu potential.
5. E educational. A vorbit cu unele dintre cele mai cunoscute si vizitate muzee, culturalizand printr-o experienta virtuala la care oricine are acces. Marketing non-profit? Mai specific, inspre PR si CSR.

Aruncam o privire si in spatele productiei, sa vadem cum se plimba nenea pentru panoramice. ;)



Normal, nu se compara cu toata experienta reala, cand pasesti prin salile alea imense si 'mirosi' veacurile de pe pereti, obosind la un moment dat ca nu se mai termina, dar revenind mereu si cautand noi 'felii' dintr-o lume speciala.

Dar tot e ceva. Si zic merci ca rotitele googliene s-au invartit in asa fel incat sa am acces. ;)

2 comentarii:

  1. Experienta online te aduce mai aproape de lucruri din lumea reala... Google rulz in ce priveste inovatia si marketingul viral!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte adevarat. La mine, dincolo de experienta profesionala, Google cam e lovemark. :)

    RăspundețiȘtergere