marți, 30 decembrie 2008

Aproape in anul ce-mi bate-n blog ;)

Am "postit" o luna departe de blogosfera, dar nu pot sa inchei anul fara un mesaj tematic, nu?

Am trecut inainte de Craciun pe la un client (o distinsa doamna) sa-i las, simbolic, o sticla de sampanie romaneasca si niste ganduri de Sarbatori. Am stat la o cafea, la "cateva pahare" de vorba si mi-a oferit un cadou. Colinde de Craciun cu Gheorghe Zamfir. Imi place mult si ma linisteste teribil, mai ales in timp ce conduc. N-o sa va plictisesc, ascultati-l doar...



Si cautati altele pe youtube, pe DC++, pe torentzi, in magazine specializate sau pe unde vreti voi, ca sunt pur si simplu superbe.

S-aveti un Nou An cel putin exceptional si sa va gasiti linistea in perioada asta, ca sunt convins ca o meritati cu prisosinta! Si sa ne e-auzim cu kef in ianuarie! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu