miercuri, 4 noiembrie 2009

It's Y!ou--Plan "B" for Yahoo

Nu sunt fan Yahoo, dar il folosesc din cauza mess-ului si a grupurilor pe care sunt sau pe care le administrez (mai putin lately). Am renuntat sa folosesc mailul pe Yahoo de cand au inceput sa factureze pentru POP3 si, cum nu eram pe co.uk, unde a ramas in continuare 4 free, am zis 'pass'. Si oricum nu regret, Gmail, Google si toate jucariile conexe imi ofera oricum tot ce am nevoie, cu toate criticile aduse spionajului si controlatorului (intr-un fel) de continut.

Yahoo si-a schimbat fata, asa cum se stie, dar mie mi-a atras atentia sloganul pe care l-au aruncat in valurile web-ului. "It's Y!ou"--asa suna orientarea spre tine, utilizatorul, cel care devine adevaratul guru ce coordoneaza intreaga strategie de marketing a portalului.



Cu planul B--2 variante:





Asa ca hai sa vedem ce se va intampla mai departe. Oricum, miscarea imi place. Va schimba cu ceva campania asta integrata derulata in toate mediile (online, TV, radio, print, outdoor) nebunia si e-hegemonia Google?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu